piątek, 22 marca 2013

Moje stare zdjęcia

Oto kilka moich zdjęć z początków gdy opanowywałem nowe terytorium. Jak widać Nie zajęło mi dużo czasu aby wszyscy dookoła się mi podporządkowali:)




 Zdjęcie powyżej przedstawia mnie podczas pierwszej nocy spędzonej w nowym domu. Proszę nie krytykować mnie za pozę w jakiej śpię. Byłem zmęczony po podróży.

 Tutaj podczas zabaw z moimi wyrośniętymi towarzyszami.
 Tu podczas jakieś imprezy. Nie ot żebym przesadził z mlekiem, ale tak zanudzali że zasnąłem przy gościach.
A to jak już byłem większy, po tym jak zniszczyłem trochę legowisko tej dwóki wielkich kotów. Jak widać poszli po rozum do głowy i dostałem swój osobisty drapak. Swoją drogą to mieszkam już z nimi te kilka miesięcy i nie widziałem żeby ostrzyli sobie pazury. Oboje raczej mają krótkie. a jedno z nich czasem ma kolorowe(w sumie też nie wiem po co, ja bym sobie tak nie zrobił)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz