środa, 27 marca 2013

Rasowiec i Dachowiec Miesiąca



Mrrrrrrauu !!! 

Zapomniałem wam się pochwalić, ale zgłosiłem się do Konkursu. Nie, nie żadnego tam piękności. Konkurs „RASOWIEC I DACHOWIEC MIESIĄCA” na Pet Supplies Polska. Jest bardzo dużo zgłoszeń, wybrałem jedno ze swoich zdjęć. W puli nagród dla laureatów tej edycji są place zabaw dla kotów SPORTPET DESIGNS, zestawy szwedzkiej karmy BOZITA oraz kwartalna prenumerata magazynu KOCIE SPRAWY. Tak się zastanawiam. Może wkrótce sam zorganizuje jakiś konkurs. Np: "Kociczka dla Felka".
 Gdyby któryś z was chciał wziąć udział w takim konkursie oto link z formularzem zgłoszeniowym http://www.petsupplies.pl/dachowiec-i-rasowiec-miesiaca.html?crID=6
Trzymajcie za mnie kciuki. 
Poniżej przedstawiam zdjęcie które wysłałem. Mrrrrraaauuu!!!!

3 komentarze:

  1. Piękny jesteś :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. felus, powiedz danielowi zeby linka do glosowania na ciebie na twarzoksiazke wrzucil!! bo ten tu nie dziala. a tam wiadomo, wiecej znajomych, wiecej glosow.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero od 2 kwietnia można głosować także na pewno dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń