wtorek, 26 marca 2013

Telewizor



Hej Na razie staram się pisać codziennie, gdyż nadrabiam te 8 miesięcy. Potem zapewne moje posty będą rzadsze. Mam nadzieje że do tego czasu nikogo nie zanudzę swoimi opowiadaniami.
W tym tygodniu będę chciał wam przybliżyć moje pierwsze spotkania z elektrycznymi urządzeniami, które są albo bezużyteczne, albo dobrze na nich się śpi.
         Pierwszy na tapetę trafia telewizor. Bardzo dziwne duże czarne pudełko, które czasami pokazuje jakieś obrazy i wydaje z siebie dźwięki. Nie od razu zwróciłem uwagę na to urządzenie, które tak przyciąga pozostałe dwa osobniki. Gdy po raz pierwszy zobaczyłem obraz w telewizorze pierwsze co zrobiłem to poszedłem za odbiornik, żeby sprawdzić gdzie te wszystkie rzeczy, które mogę zobaczyć z przodu. O dziwo nic tam nie było( tylko kurz, który oczywiście wyciągnąłem na wierzch). Nie wiedziałem w jaki sposób mam tam wejść, przez dłuższą chwile siedziałem przed i przyglądałem się temu dziwnemu zjawisku. Po jakimś czasie znudziło mi się ciągle patrzenie na to, poza tym bolały mnie już oczy. Postanowiłem przejść do działania. Zaatakowałem z impetem i tak samo odbiłem się od jakieś szyby. Moja głowa !!! Zabolało niesamowicie, ale nie poddawałem się zaatakowałem jeszcze raz i ponownie stało się to samo. Trochę mnie wkurzył ten cały telewizor i szczerze powiem nie polubiłem go. Postanowiłem dać mu wtedy spokój na jakiś czas, aż podrosnę i wtedy się z nim rozprawię.
          Po jakimś czasie zauważyłem pozytywne aspekty tego że jest w domu. Zauważyłem że pozostałe koty, bardzo go lubią. Często gdy go włączają kładą się na swoje legowisko, a że zawsze są ciepli to ja biegnę do nich aby się trochę wygrzać.                
         Sam przyznam się do tego, że też z czasem polubiłem telewizor. A Szczególnie gdy jest w nim ta zielona plansza, dużo pionków i jedna piłeczka, która uwielbiam ganiać. Mam nawet film z tego jak oglądam jakieś skróty z weekendu.
                Tak więc podsumowując Telewizor jest w porządku i nie jest taki zły jak myślałem na początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz