czwartek, 18 kwietnia 2013

Odwiedziny - Merry



Hej
      W dzisiejszym odcinku odwiedzimy Merry. Szara kocica rasy dachowiec opowie nam kilka słów o sobie. 

 Merry




Podróże po ścianie
    Urodziłam się na osiedlu Stok w Kielcach.  Było nas kilkoro, ale dokładniej liczby nie pamiętam to było  jakieś 10 lat temu. Pierwszym człowiekiem, którego poznałem był Paweł. Już zacząłem się do niego  przyzwyczajać, gdy musiałam zmienić miejsce zamieszkania. Mój nowy dom też miał być na Stoku u kolegi Pawła
     Nowy dom i nowe otoczenie zawsze bywają stresujące. Mój nowy opiekun Michał to zapalony piłkarz. Ilość piłek w mieszkaniu była przerażająca. Lubiłam grać z Michałem, ale tylko gdy grał małą piłeczką. Jednak gdy w ruch szła duża piłka uciekałam, żeby nie dostać rykoszetem. Świetny pomysł mieli z  obiciem przedpokoju wykładziną. Potrafiłam cały dzień przesiedzieć nad drzwiami z wbitymi pazurami w wykładzinę.
moje łóżko
      Ogólnie jest sielanka. Pan wyciął dziurę w drzwiach do łazienki i mogę sobie wchodzić i wychodzić gdy tylko mi się podoba , nawet gdy drzwi są zamknięte. Mam własne krzesło obok jego łóżka. I osobisty drapak w postaci mebli kuchennych.
     Pozdrawiam mrrrrau

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz